poniedziałek, 25 czerwca 2012

iphone cases .

Witajcie kochani ! :) 
Pogoda znów się popsuła , więc oczywiście nici z sesji ,na którą się dzisiaj nastawiłam ;< 
Jedynie wykorzystałam chwilę, kiedy nie padało ,żeby trochę pobiegać i spalić dzisiejszą lasagne :P 
Jeśli chodzi o jedzenie to czasem się zapominam i naprawdę tracę umiar . Wtedy mogłabym zjeść dosłownie wszystko co jest w lodówce ! Od rzodkiewek po ciasto ;D

A to mój ostatni dzisiejszy posiłek ;) 
Banan, truskawki i 3 łyżki jogurtu owoce leśne <333 uwielbiammm !


Z racji tego,że do czwartku mam wolne, zastanawiałam się czy nie pojechać do Polski na trochę , ale niestety teraz już się nie opłaca .
15 h w jedną strone autokarem -,- 
Wykorzystam więc ten czas na intensywne poszukiwanie kolejnej pracy ! 
W naszej restauracji teraz niewiele się dzieje, więc tylko 1 raz w tygodniu mogę przychodzić , a za tyle nie opłacę mieszkania ;) 
Mam nadzieję,żę uda mi się coś znaleźć , trzymajcie kciuki ! 

                                 
Ostatnio w chwili wolnej,przeglądam sobie iphone cases , niektóre są na prawdę świetne :D 
 Ciężko się na konkretny model zdecydować ;)


                                                        A Wy co myślicie ? ;>  Macie swojego faworyta ? :)

Kisses ! :**

9 komentarzy:

  1. Twój deserek wygląda smakowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm, deser jadłabym ;D a i widzę fajne leginsiory tam z baletkami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Deser wygląda baardzo smacznie ^^
    Zazdroszczę Ci tych szczupłych nóg!

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam jagurt waniliowy w duzym słoiku, z żółtą nakrętką, dostępny chyba w kazdym sklepie w Niemczech :) Poza aldim czy lidlem oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jakie śliczne buty i legginsy! <3
    Jest dużo świetnych opraw iphona, my byśmy wybrały neonowe albo w galaktykę :D

    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń